پلاگین وردپرس

پلاگین های وردپرس

آموزش افزونه yoast

افزونه Yoast یکی از پرکاربردترین افزونه هایی است که به وردپرس اضافه می شود. سیستم مدیریت محتوای وردپرس یکی از مهمترین و محبوب ترین سیستم هایی است که برای تولید محتوا و بارگذاری آن در سایت مورد استفاده قرار می گیرد. در وردپرس افزونه های مختلفی برای افزایش کیفیت سئو اضافه می شود که یکی از مهمترین آنها پلاگین سئو است. در این مقاله افزونه yoast seo را به شما آموزش می دهیم تا بتوانید به راحتی بهترین مدیریت را بر روی آن داشته و سایت خود را در گوگل ارتقا دهید.

نصب افزونه SEO در وردپرس امکان مانور بیشتر در سایت سئو و کمک به بهینه سازی سایت را فراهم می کند. این افزونه به شما کمک می کند تا اصول مهم SEO را در تولید محتوای مرتبط به کار بگیرید. سئو با کلمات کلیدی ، انتخاب برچسب های عنوان ، تراکم کلمات کلیدی و است بسیار مهم است. بنابراین ، می توان با پلاگین yoast این موارد را بهتر مدیریت کرد.

افزونه SEO یکی از محبوب ترین افزونه های وردپرس است که به آن دسترسی دارید. استفاده از این پلاگین آسان است و مهمتر از همه قسمت بزرگی از این برنامه به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.
تنظیمات را از سایر افزونه های SEO وارد کنید
اول از همه ، اگر از پلاگین SEO دیگری استفاده می کنید ، می توانید تنظیمات را از این افزونه به پلاگین yoast منتقل کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید. برای انجام این کار ، از فهرست SEO در پیشخوان وردپرس استفاده کنید و روی ابزارها سپس "Import and Export" کلیک کنید. در آخر "وارد کردن از سایر افزونه های SEO" را انتخاب کنید.

در اینجا می توانید تنظیمات را از HeadSpace2 ، SEO-All-in-One و WooThemes SEO Framework وارد کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که قسمت مناسب مورد نیاز خود را علامت گذاری کرده و "وارد کردن" را کلیک کنید. اگر از پلاگین های قدیمی Yoast مانند Robots Meta ، RSS Footer یا Yoast Breadcrumbs استفاده کرده اید ، می توانید تنظیمات را در قسمت "Import from other plugins" وارد کنید.

اگر تنظیماتی برای ورود به افزونه yoast SEO ندارید ، باید به داشبورد سایت بروید و روی گزینه SEO در منوی سمت راست کلیک کنید و به بخش عمومی بروید.
اگر می خواهید Yoast SEO را به تنظیمات پیش فرض خود بازگردانید ، برگه عمومی جایی است که می توانید این کار را انجام دهید. تا زمانی که مقصد خاصی نداشته باشید ، فقط ماشین را حرکت می دهید. در قسمت Your Info می توانید به پلاگین yoast بگویید که نام سایت شما چیست یا نام دیگری برای آن انتخاب کنید. همچنین شرکت یا شخصی بودن سایت را مشخص کنید. این به Google کمک می کند تا نتایج درستی برای کاربران شما بدست آورد.

اگر سئو را برای وب سایت شرکتی تنظیم کرده اید ، می توانید موارد دیگری مانند آرم شرکت را اضافه کنید.

برای کد تأیید Google ، داشبورد جستجوی کنسول خود را باز کرده و "مدیریت املاک" را انتخاب کنید ، سپس کادر تأیید این سایت را انتخاب کنید. اگر قبلاً سایت خود را به موتور جستجو اضافه نکرده اید ، ابتدا باید این کار را انجام دهید. گزینه تأیید "HTML Tag" را انتخاب کنید. کدی را به شما می دهد که باید برای تأیید در بخش <Head> سایت خود قرار دهید ، آن کد را کپی کرده و در تنظیمات USB قرار دهید. روی "ذخیره تغییرات" کلیک کنید ، سپس به داشبورد جستجوی کنسول جستجوی Google خود برگردید و "تأیید" را کلیک کنید. اکنون تمام مراحل تأیید سایت شما در Google انجام شده است.

آموزش افزونه Yoast seo >> تنظیمات امنیت سایت برای افزونه SEO WordPress
در آخر باید تنظیمات امنیتی را انجام دهید. اگر با یک سایت نویسنده واحد کار می کنید ، دیگر نگران این موضوع نخواهید بود و می توانید از این بخش صرف نظر کنید. اما اگر با سایتی کار می کنید که چندین نویسنده می توانند به عنوان سرپرست به سایت دسترسی پیدا کنند و به آن محتوا اضافه کنند ، این بخش می تواند مفید و حتی گاهی ضروری باشد.

وقتی بخش SEO در سایت برداشته نشود ، به همه امکان می دهد مسیرها و تنظیمات مختلف را دستکاری کرده و صفحات سایت را ویرایش کنند. بنابراین در سایت های دارای چندین نویسنده ، قطعاً نمی خواهید که آنها بتوانند همه تنظیمات را تغییر دهند یا محتوای دیگران را ویرایش کنند.

تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که گزینه امنیتی را انتخاب کنید و دیگر نگران نباشید.

راهنمای استفاده از افزونه yoast در وردپرس
برای استفاده از افزونه Yast ، باید با قسمت اول مطالب خود شروع کنید. پس از بارگذاری محتوا در وردپرس ، عنوان محتوا را در قسمت مربوطه وارد می کنید. این عنوان در Google نمایش داده می شود و کاربران می توانند انتخاب کنند متن شما را بخوانند یا نه! بنابراین باید در انتخاب عنوان و بهینه سازی آن از نظر سئو دقت کنید.

Metabox یکی دیگر از اجزای مورد استفاده در افزونه yoast است. در Metabox ، توصیف متا متن یا خلاصه متن باید نوشته شود. این توضیحات باید شامل معیارهای سئو نیز باشد. به عنوان مثال ، دارای کلمات کلیدی است ، متن به اندازه کافی طولانی است ، قابل خواندن است ، و مت توضیحات به پیکربندی تنظیمات و نحوه قرارگیری محتوای شما در Google کمک می کند.

در قسمت سئو می توانید متن را از نظر سئو و خوانایی بررسی کنید. برای تجزیه و تحلیل محتوای جستجوگرها ، باید یک کلمه کلیدی در قسمت مربوطه وارد کنید تا متن متناسب با آن بررسی شود.

+ نوشته شده در  يکشنبه 21 دی 1399ساعت 19:54  توسط عبدالله اعتصامی  برچسب ها: